Jag klagar inte, absolut inte.

Nu har jag verkligen tagit hand om mig själv.
Har färgat håret, duschat, rakat benen, smörjt in hela kroppen i bodylotion och målat naglarna röda och fina.

Dennis är trött idag. Han skulle bara sova en timme vid halv 17. Han ligger fortfarande i sängen. Haha!

Mötte upp Ann också och hämtade nyckeln till jobbet. Får öppna i morgon också för Elin är fortfarande sjuk, stackarn. Så det blir lite jobb i alla fall. Jag som trodde jag skulle bli lite ledig i veckan. Men jag klagar inte, absolut inte!

Nu är det tydligen något inredningsprogram på 8an såg jag i Jennies blogg. Det får jag bara inte missa! Sen är det om Gynning kl 21 också. Hon är ball!

Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback