Jag var inte alls sugen på kläder.

Har precis varit inne och beställt lite grejer från Ellos igen. Fast denna gången endast saker till hemmet.
Två omgångar påslakan fick det bli och även en hängare. En sån där man hänger på dörren ni vet?
Dennis ska ha den i sovrummet och hänga sina kläder på istället för att han ska behöva vika ihop dom och lägga dom i fönstret. Irriterande!

Jag var inte alls sugen på kläder. Inte alls. Har ju redan beställt massa innan.

image114


*Påslakan+örngott "Betlehem"     59:- (stora bilden)
*2 Påslakan+2örngott                     129:-
*Hängare                                             79:-

Har jag sagt förr att jag är bra på att fynda?


Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback