Mina katter äter och skiter som elefanter.

Fy sjutton vad seg jag är! Skulle helst bara gå och lägga mig och sova en stund. Men icke. Måste iväg till jobbet sen :)
Min underbara mamma ställer upp och fixar tårta tills kalaset på söndag. Det underlättar verkligen!

Måste iväg till Willys och köpa kattsand. Den börjar bli äcklig och jag måste slänga all gammal sand och fylla på med ny. Mina katter äter och skiter som elefanter så det måste ske OFTA detta med att totalrengöra kattlådan.
image150
Har träningsvärk idag från promenaden igår! Otränad, jappjapp.

Nu ska jag ta tag i mitt liv! Bloggar kanske nåt inlägg innan jag sticker till jobbet. Annars återkommer jag kl 21 ikväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback