Seg och luktar jenka.

mohaaaa. Nu känner jag mig som en ny människa igen. Fast jag är seg och luktar jenka, ni vet det där tuggummit? Oljan hon masserade mig med luktade så.

Det var mysigt. Men eftersom jag har min scolios (sne rygg) så är jag lite känslig och har ont på vänstra sidan av ryggen så varje gång hon kom åt en punkt där fick jag ap-ont i magen och mådde illa. Skumt? Nån nerv som ligger i kläm pga den sneda ryggraden? vad jag fundilerar jämt!
Jag är verkligen glad att jag fick det där presentkortet av Dennis. Det känns mysigt att han bryr sig om mig och att han vill att jag ska känna mig avslappnad!

Efter massagen gick jag till Gina och lämnade tillbaka det finfina skärpet jag köpte igår. Stenarna på det hade ju lossnat och det såg inte jag när jag köpte det. Fick pengarna  tillbaka så det var ju snällt.

Nu ska jag springa ner på stan igen :D Träffa JenniePennie!

KÖSS

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback