Shit, hur sjutton ska jag hinna?

Så var man då hemma efter en relativt lugn arbetsdag. Kom visserligen hem för mer än en timme sen men har ätit lite tacos som blev över sen igår. Gott.
Pratat med Linda också. Jag saknar henne så det gör ont. Det är det  som är det sura med att jobba så mycket kvällar och helger. Man går om varandra.
Men hon ska i af hjälpa mig på fredag att laga maten som ska bjudas på till på Söndag.
Har räknat med att det kommer ca 30 pers! Jisses Amalia.
Det får bli tacopaj. Det gillar nog alla och det är smidigt att slänga ihop.

Frågan är hur jag ska hinna med allt? Är det inte meningen att man ska ta det lugnt och ha en fridfull helg när man ska bli firad för att man fyllt år? Jag jobbar i morgon, är ledig på min födelsedag (förhoppningsvis), fredag, lördag och söndag jobbar jag också. På lördag blir det lite fest här. Fast mest för de kompisarna från Skövde´s skull. För att de inte kunde komma på söndagen. Jag kommer ta det lugnt! Börjar ju 10:45 på söndag och jobbar till 16. Sen kommer alla vid 18. Shit, hur sjutton ska jag hinna?

Det gick förresten bra att promenera med handledsvikterna! Det var riktigt skönt och OJ vad jag kände mig peppad till att gå idag. Fort gick det. Gick hemifrån ca 14:10 och var framme 14:45.
Hur långt är det från Torpa till A6 ni som vet?
Nåja, skönt var det i af. Och det var inte alls jobbigt med vikterna. Tvärtom. Jag hade kunnat ha lite tyngre vikter!

Systeryster har börjat  blogga också. Pauline alltså. Annie har redan bloggat innan. Besök dom vettja!

Pauline: www.peijo.blogg.se
Annie: www.aeni.blogg.se

PUSS

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback