Sitter som ett barn framför bolibompa när jag kollar på det.

Jag blir så arg, bestört och TAGEN av vissa människors egoism!
Såg på "unga mödrar". En dansk serie som går kl 19 på femman måndag-fredag.
En av mammorna var relativt långt gången i sin graviditet och hade inte slutat röka än. Hon rökte "bara" 10 cigg om dagen ungefär. 10 cigg! Bara? Och barnmorskan tyckte det var bra gjort av henne! Bra?
10 cigg är 10 cigg för mycket. ALLT mamman stoppar i sig får barnet i sig under graviditeten.
Och så blåst som människan var också. Det är då man börjar undra hur vissa människor är funtade.
EGO!

Titta på dokumentären! Den är mycket intressant. Sitter som ett litet barn framför bolibompa när jag kollar på det.

Bläddrade mellan kanal 5 och 8 och jag måste säga att jag inte alls gillade hennes smak på inredning. Uäk...

Kommentarer
Postat av: bea

(svar)
Hej Emelie!
Vad roligt att få höra lite från andra som jobbat där! :) Verkar verkligen vara en bra början! Vilken butik jobbar du i? Jag ska nämligen jobba på Mc Donalds i Jönköping ;)
Ha det så bra! :)
Kram!

2008-01-22 @ 20:19:06
URL: http://beasmode.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback