Snubbla...snubbla. HAHAHA!

Haha, glömde säga att jag köpte ett sånt "träningsset" på Maxi igår. Det fanns ett hopprep, mjuka hantlar på 0,75 kg styck och vristvikter på 1 kg vardera. Jag har, liksom Jennie, tänkt att bli fit for bikini 2008!

Hon ringde alldeles nyss, vi ska gå till Rusta och köpa vikter till handlederna. Hon har redan såna men ville köpa lite tyngre också. Jag måste ha ett par till handlederna.
Har förresten på mig vristvikterna nu. Varje gång jag tar ett steg känns det som jag ska snubbla. Snubbla, vilket konstigt ord. Testa att säg det många gånger i rad. Snubbla...snubbla. HAHAHA!
En aning lättroad är jag. Och mör i kroppen! Jag behöver den här dagen. Min lediga dag.

Förresten. 3 dagar kvar till min födelsedag nu! WIHOO!!
Vi har planerat lite smått att ha fest här på lördag. Födelsedagsfest. Och sen så blir det ju självklart kalas och firande på söndag också! Vilka kommer?

Tänkte visa er helheten av vardagsrummet nu när Dennis har varit så duktig och städat när jag jobbat som en tok. Min älskling...



Puss

Kommentarer
Postat av: jennie

vad fint det blev! och vi ska bli fit, haha!

2008-01-28 @ 13:18:51
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Caroline

Tack! Måste kollas upp... Vad fint ni har det;)

2008-01-28 @ 15:10:16
URL: http://carolineannamaria.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback