Tadam!

Jennie ska ha en stor eloge som tog sig an min blogg. Nu ska jag banne mig ta tag i mitt bloggande när jag äntligen har fått en så fin en! TACK Jennie! Du är hur duktig som helst :)

Idag har jag egentligen inte gjort nåt vettigt alls. Iaf inte innan kl 15 ungefär. DÅ tog jag mig härifrån in till duschen. Men jag tycker att jag var värd det, en riktig slappardag alltså. Så mycket som jag jobbat under julen! Jisses Amalia.
Jag har beställt en massa kläder från H&M. Hade sånt flyt! Var inne för några dagar sedan och tittade runt lite. Hittade en massa kläder som jag ville ha men beställde ändå inte (?) och varför, det vet jag inte. Iaf så kom jag på igårkväll att jag nog ville beställa de där rackarns kläderna ändå. Då var det såklart hur utplockat som helst och bara en bråkdel av allt jag tänkt beställa var slut. Jaja, fick klicka i det jag hittade. Men idag när jag gick in för att kolla igen om det kommit in nåt nytt på Outlet-avdelningen så fanns det MASSOR av kläder igen! YESYESYES!
Så nu har jag beställt 11 plagg för ca 1000 kr. Fynd!
www.memmli.bilddagboken.se kika in där. Där har ni kläderna. Kommentera!

Sedan tog jag mig i kragen och gick ner till källaren för att leta reda på mitt massage-presentkort som jag fick av Dennis i 20(!)-årspresent. Alltså för snart ett årsedan med tanke på att jag fyller 31 januari. Har haft så dåligt samvete för att jag trott det vart borta. Kollade på vinden härrom dagen i alla banankartonger sedan flytten men icke, där var de inte. Rotade igenom två kartonger i källaren idag, och i den tredje, bland alla gamla vykort och grattis-på-födelsedagen-kort hittade jag det!!! Och det går inte ut förrän den 30 januari! Så jag hinner utnyttja det. Känns verkligen kanon. Dennis blev glad också att jag hittade det!
Så innan min födelsedag kommer jag vara som en annan människa. Mums. Jag gillar det.

Efter det tog jag på mig mjukiskläderna och tvingade med mig Dennis ut. Han skulle till gymmet och jag ville bara ut och gå runt munksjön + till sense och sola. Han tog cykeln med sig och gick med mig runt innan han gick till gymmet. Min underbaring. Jag bad honom verkligen att följa med eftersom det är rätt kusligt att gå där själv på kvällen. KASS belysning.
Efter en snabb promenad på 5 km la jag mig i solariet. Mums. Det var skönt! Och brun o fräknig blev jag. Mer än jag blivit innan!

När jag var klar gick jag till Kaffepaus där Linda och Frida satt och fikade. Jag joinade och fick mig en äppelpaj med vaniljsås av Linda. Den skulle kosta 25 men hon i kassan hade nog inte MVG i matte så vi fick den för 15. Haha.

Förresten så är konservöppnaren kanon att rensa under naglarna med! En sån där enkel variant ni vet.

Nu ska jag snart sova.

Natti!

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback