Dagens.

Jag tänkte börja med nåt nytt. En liten lista med olika "dagens". Kul va?

Dagens:

Person - Johanna på jobbet. Vi jobbade ihop sista dagen idag. Hon slutar på måndag pga att hon ska hem och få sitt första barn. Vi har haft SÅ kul ihop på jobbet och det kommer bli tråkigt att hon går hem. Fast ändå är jag glad för hennes skull eftersom hon nu ska få njuta av mammaledigheten och slippa alla jobbiga batteribyten.

Negativa händelse - När jag fick gammal parmaskinka i min grillade panini och höll på att kräkas av äckelhet. Dock fick jag en supergod räkmacka istället när jag gick för att klaga.

Positiva händelse - Bästa försäljningen sedan julkampanjen. Dessutom jobbade jag och Johanna helt ensamma idag. Johanna visade en lapp som satt på informationstavlan. Där hade Gunnar (regionschefen) skrivit att vi ledde försäljningsmässigt i hela regionen. Fortsätter vi så veckan ut så vinner vår butik 400 kronor att göra något skoj tillsammans med! Jihooo!

Saknad - Min joker här i livet, Dennis. Det märks så väl när han inte är hemma. Det blir tyst, ensamt, ont om skratt (eftersom jag inte har nån här att skratta med) och tomt med skämt. Han är i Danmark med jobbet i helgen och kommer hem i morgon.


Vad tyckte ni om detta? Behövs ytterligare "dagens" som är kul att nämna? Tips!

image430


Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback