Det kurrelikurrade som sjuttsingen i våra små magar.

Goomorron gomorron allesammans. Skriver jag alltid i början. Fantasi? Nej.

Vaknade kl 8 i morse och hade världens illamående/ångest/oro/nervositetskänsla. Himla medicin! Jag äter ju en medicin som ska få mig att inte ha ångest/oro och denna gör att det blir ännu värre. Bytte för ett tagsen för att se om denna var bättre än den förra. Men jag ångrar nu att jag gjorde det. Har ätit denna i ca 3 månader nu och jag mår inte bra alls av den. Som sagt så mår jag illa hela tiden, drömmer massa på nätterna + svettas som en gris då jag sover, har ångest DYGNET RUNT. Så ska det nog inte vara. Därför ringde jag vårdcentralen nu på morgonen så min läkare ska ringa upp mig kl 11:30. Känns lite surt för jag hämtade ut ny medicin i förrgår.

Igår var jag och Lindha på stan en sväng och kikade i affärer, sen var vi så fruktansvärt hungriga så Lindha föreslog att hon skulle göra en tacopaj. Vi båda gick och pratade om hur gott det skulle vara med mat. Det gjorde ju inte saken bättre. Det kurrelikurrade som sjuttsingen i våra små magar.
Kom hem, gjorde pajen, åt (MUMS), gick till willys för att köpa hårfärg till mitt nya löshår eftersom jag, mitt pucko, köpte mörkbrunt hår som inte alls var i min färg eftersom jag är mer svart just nu. Men Willys hade ingen hårfärg!! Det var bara att styra våra fossingar mot ICA igen. Där vi på två dagar varit typ 3-4 gånger?
Köpte godis också. Ovanligt för att vara mig.

Lindha gjorde världens godaste kladdkaka också! Så den åt vi senare med grädde och inlagda mandariner till. MUMS. Men blev väldigt mätt efteråt. Vi tittade på Offside jag, Lindha och min goding som förövrigt var hur mysig som helst igår. Kramig och pussig, ville hålla handen (!) och bara vara allmänt gosig. Bara jag tänker på honom och skriver om honom just nu så blir jag helt pirrig i magen. Jag älskar honom. ÄLSKAR. Förstår ni? Äkta kärlek.

Snart ska jag följa Lindhagumman till stationen. Hon ska åka buss hem 10:55. Bööl. Jag skulle ju egentligen börjat 11 så det var därför vi bokade en biljett för henne redan den tiden. Johanna, min jobbarkompis, skickade ett sms till mig igårkväll och undrade om jag ville byta tid med henne och gå 15-20:15 istället. Klart jag ville det! Men synd bara att vi redan hade bokat biljett. Annars hade ju Lindha kunnat stanna längre.
Har haft SÅÅÅÅÅ kul!!!

Bilder kommer sen. Nu ska vi kila.

PUSS

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback