Good morning.

Vet ni när jag och Dennis gick och la oss igårkväll?
21:10!

När Linda ringde kl 23 till Dennis kändes det som att hon ringde mitt i natten.
Jag tror att vi var smått trötta.
Vaknade lite efter 9 i morse och har alltså sovit i ca 12 timmar.
Vi gick upp, slängde ihop lite scones (första gången jag gjorde det!) och åt frukost. Mums.
Efter att frukosten var avklarad gick Dennis in och la sig igen. Tror minsann att han ligger och sover för han har varit tyst en bra stund nu.

Blev ingen uppdatering igårkväll. Dennis ville inte att jag skulle sätta mig vid datorn. Vi fixade lite mat och låg i soffan och bara myste. Underbart.

Lite bilder från gårdagen:




image397

Kommentarer
Postat av: Annie

aaaw, bilden på mig och mamma blev rätt söt ju! förutom att min mun ser helkonstig ut dårå.. ;)

2008-03-24 @ 14:15:28
URL: http://aeni.blogg.se
Postat av: Annie (kusinfästmö)

Fröken Ur! =) Vi har tre armbandsklockor som behöver nya batterier! Vad tar ni för sånt tror ni?! KRAM och KRAM!/Oss

2008-03-24 @ 14:43:53

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback