Kalas på jobbet.

Ur&Penn startar en ny kampanj i morgon. 65-årsjubileum! Det ni!

Jag, Johanna och Louise roade oss med att blåsa upp massor av färgglada ballonger som vi sedan satte upp i hela butiken. Nu ser det ut som att någon ska ha barnkalas där inne. Men det blev festligt. Haha.

image366
image367

Åh. Mitt jobb. Mitt älskade jobb! När jag ser dessa bilder nu längtar jag tills jag jobbar nästa gång. Är det en normal reaktion egentligen? Att hellre jobba än att vara ledig? Vi har så roligt tillsammans, jag, Louise, Johanna och Ellinor (chefen). Vi är lika pratiga allihop och lika flummiga! Som jag sa förut: "Vi är som en enda liten familj vi fyra!" Och det stämmer faktiskt. Så bra som vi fungerar tillsammans!! Och det positiva med allt det roliga är ju att man får betalt för att vara där.

image368
En krulltott till Emelie. Fint va.

Dax att nana!

Natti alla sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Lexie

vad roligt :D

2008-03-19 @ 00:38:59
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Eden

Blev mycket snyggt, hehe!

2008-03-19 @ 00:39:15
URL: http://edenslustgard.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback