Lätt att det är en sån här jag ska spara till!

image398

Är den inte coolast i hela världen så säg?

Först hade jag tänkt mig spara till en bil. Men när jag tänkte efter lite noggrannare så är det inte så smart. Dels för att Dennis redan har 2 bilar. Så vi klarar ju oss! Och sedan är det ju inte billigast att ha en bil direkt med skatt, försäkring, bensin och eventuella reparationer.

Hittade denna på DinScooter.se och blev helt kär! 9200:- kostar den. En helt ny!

Får ni en bild i huvudet nu när jag swischar förbi er, med håret fläktandes och de stora, rosa solbrillorna på?

Lätt att det är en sån här jag ska spara till!


image399

Kommentarer
Postat av: Peijo

Syster. du är KNÄPP ;D

2008-03-25 @ 10:32:33
URL: http://peijo.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback