Prioritation selebration.

Haha. Snygg rubrik!

Det jag ville komma fram till var att jag valde att prioritera min tid igår...Dennis var hemma från jobbet och jag började inte förrän kl 15. Klart man umgås med honom istället för att sitta här då! Speciellt med tanke på att han nu åkt till Danmark med jobbet över helgen.

Fick kläderna från Ellos igår. ALLT var förstort. Böl. Så jag har packat ihop det och ska gå bort till Linnéas och returnera det. Synd. För det var så himla fina grejer.

Förresten så har jag snart 1000 poäng på Gratisbio.se. Det betyder att jag snart får ett presentkort på H&M på 300 kronor. Gött!
Ni har väl inte glömt att gå med?
www.gratisbio.se/rss.php?UserID=33502


image426

Kommentarer
Postat av: jennie

åh, jag älskar det huset, men måste nog lägga ner nu. tror inte att han kommer sälja tomten, och gör han inte det så fpr vi inte ta lån. jag visar dig någon dag sen!!

2008-03-28 @ 18:45:04
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback