Tur att man förändras med åren.

Godmorgon!
Har sovit kass i natt. Mår inte så bra nu heller. Det är tack vare att jag bytte medicin för några dagar sen. Då kan man må lite halvkass. Mår illa, har frossa och ont i magen. Ångest.
Nu är resten av familjen i Varnhem där bland andra Pauline och Annie döps. Jag ville gärna följa med men kände mig inte alls på topp.

Jag har suttit i typ 2 timmar och kollat på gamla inspelade videoband. Mest på när Nellie var bebis. Massa känslor väcktes inom mig och jag satt med glädjetårar mestadels av tiden. Vilken underbar familj jag har. Men vad gräslig jag såg ut när jag var yngre. Typ 12-13. Blont långt hår och mittbena, jätteglugg mellan framtänderna och världens mest oproportionerliga kropp. Världens längsta ben och kortaste överkroppen ever. Det var då det var modernt med lite kortare tröjor och utställda byxor ni vet? Det gjorde ju inte saken bättre direkt. Såg ut som jag gick på styltor. Haha. Ska leta fram ett kort och scanna in så får ni se med egna ögon. Tur att man förändras med åren. Både till sättet och till utseendet.

Förresten. Har ni nånsin sett familjen utter på barnprogrammen? Det gick nog för flera årsedan och var som mest poppis när Nellie var bebis (dvs för ca 8 årsedan). Det är en tecknad utterfamilj bestående av mamma, pappa och 3 barn. Ett av barnen var bebis och Nellie och den bebisen var kopior!! Kul att vara lik en tecknad utterbebis?
Ska lägga in en bild på Nellie som liten också så får ni se själva...

Uppdaterar snart igen! Håll ut.

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback