Underbart.

Godmorgon.
Det var så himla mysigt att gå och lägga sig igår. Om man bortser från den inte alltför goda lukten som fanns i rummet när man öppnade dörren. Haha.
Godingen vaknade och ville mer än gärna att jag skulle krypa ner under hans täcke så han kunde hålla om mig. Vart befinner jag mig? I en dröm? Det är så underbart.

Idag har vi varit tillsammans i 1 år och 4 månader och har varit sambos i 8 månader. Tiden går fort när man har roligt!

Håller förövrigt på att tvätta. Ska strax gå ner och ta hand om de första två maskinerna med tvätt som är klara. Sen måste jag diska och dammsuga. Bädda sängarna och göra mig iordning. Ska jobba 15-18 på stan. Hjälpa till medan de har ett litet minimöte där. Chefen Elin är så gullig. Hon skickade sms till mig vid 10 i morse: "Hej hej! Skulle bara påminna dig om att du jobbar här i eftermiddag ;) Ses då! Kram Elin"
Mina chefer är de bästa cheferna i världen. Eller hur Louise? Vi snackade om det igår hon och jag.

Efter jobbet ska jag möta Lindha vid stationen!! Ska bli så kul att se henne igen! Vi har inget planerat till kvällen så det blir nog rätt lugnt. I morgon är jag ledig och det ska bli så skönt. Har inte varit ledig sen förra onsdagen.

Ha en bra dag så uppdaterar jag nog innan jag sticker till jobbet.

PUSS

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback