Vart är Sverige påväg? Snö i mitten av mars!?

"Jag ser det snöööar jag ser det snööööar..."

Jaha? VARFÖR i hela friden? Dennis gick som vanligt upp 06:30, vinklade persiennerna och gav efter ett "AASHUHDOAHS" typ. Jag satte mig upp med stora, men ändå väldigt trötta ögon och undrade såklart vad det var frågan om. "Ja titta ut får du se!"
Och så mycket som det snöade...Så mycket har det inte snöat på HELA vintern. Och nu, nu när många tagit ut sina hojar, satt på sommardäcken, lagt undan vinterjackorna och istället tagit fram vårjackorna och blivit extra pigga och glada för att våren är påväg, NU passar det alltså att snöa.

Vart är Sverige påväg? Snö i mitten av mars!?

Dock hade mycket av den försvunnit när jag vaknade nästa gång och klockan var över 10. Gött det.

Idag jobbar jag 13-20:15. Likaså i morgon. Vi har kampanjbyte på jobbet igen. Var ju inte alls längesen vi slet och grejade med förra kampanjen. Så ska vi redan byta...

Har jag sagt förut att jag älskar Dennis? Har jag? Många gånger? Jaha...Men jag gör verkligen det. Han är mitt allt!!!

Ha en bra dag. PUSS

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback