Vissa kan helt enkelt inte skilja på mitt och ditt.

Hej halli hallå.

Vad mycket det är som hänt idag. Mest dåliga saker. Men också bra.
Innan jag skulle gå till jobbet kände jag mig pigg och tyckte att det skulle bli skönt med en promenad. När jag kommit en bit kände jag att det inte var så bra att äta den där youghurten. Vad ont i magen jag fick! Kunde knappt gå, så ont gjorde det. Fick försöka tänka på nåt annat. Ringde Dennis och kollade om han jobbade i närheten men han var i Norrahammar och jobbade och hade ingen möjlighet att köra mig.
Shit.
Fick verkligen hålla mig flera gånger från att spy. Mådde fruktansvärt illa och hade ont. Fick gå framåtlutad till jobbet.

Väl framme insåg jag att min cykel inte stod där jag ställde den dagen innan. Dvs. någon hade tagit den. Min älskade cykel. Fick ännu mer ont i magen och höll på att börja gråta. Men insåg att det finns folk som har det värre och höll inne tårarna. Men ändå. Min cykel var något speciellt. Vi höll ju på med den en hel dag i somras och pimpade den. Lackade om den och bytte sadeln och handtagen. Vissa kan helt enkelt inte skilja på mitt och ditt. Suck.

När jag kommit fram till jobbet släppte det i magen och Louise gjorde mig på glatt humör igen. Hon är bra den där tjejen. Alltid glad och sprider sån glädje. Tack. Det räddade förmodligen resten av dagen.
När hon gick hem kl 18 blev det tråkigt. Knappt några kunder och ingen annan att prata med. Fixade med lite grejer och vips så var klockan snart 20 och jag skulle stänga.
Fick åka med Linda P hem. Gick bort till H&M på rasten en snabbis och skulle se om hon jobbade. Ville inte gå runt och leta efter henne i och med att jag inte hade nån jacka på mig. Då skulle folk genast tro att jag jobbade i butiken. Så är det alltid! Och vad är det första som händer när jag stiger in? En gubbe frågar mig om en jacka finns i hans storlek. Haha!
Frågade i af en i kassan om Linda jobbade. Hon ropade ut i hela butiken: "Linda Petersson har besök i herrkassan". Sen såg jag henne, vinkades och glad borta vid provhytten. Hon är en knäppsötis.

Har nyss ätit lite ostkaka och sagt godnatt till Dennis som gick och la sig redan 21:30. Han kom hem 10 minuter innan dess så jag har bara träffat honom i.....10 minuter idag! Konstigt. Vi är sambos och ser knappt varandra om dagarna.

Fick reda på att en kompis syster dog idag också. Beklagar verkligen sorgen och tänker på er! KRAM

Nu blir det snart läggdags. Måste vara pigg i morgon för då kommer Lindha och det ska bli så kul!!! :)

PUSS och NATTI

Kommentarer
Postat av: Louise S.A - Aupair i USA

Tack! det känns redan bättre idag, men den äldsta dottern som var frisk imorse och som vi skickade iväg till skolan kom hem och spydde...Hääääärligt!
Så hon blir hemma imorgon iaf.

Men annars är alla okej tror jag.

Ha de så bra!!
Kram Louise

2008-03-04 @ 00:23:40
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback