Barnvakt med huvudvärk.

Godkväll!

Idag har jag (hör och häpna) jobbat hela dagen. Direkt efter jobbet åkte jag hem till Emma, Liam och Robin.
Liam och Robin ska sova hos oss i natt för Emma ska ut och roa sig :)

Är de inte för söta?

image670

De spelar GTA på Playstation medan jag fick en stund över för bloggen.
Strax ska de krypa ner i sängen. Jag och pojkarna (de små) sover i dubbelsängen i natt och Dennis får nana i soffan.

På bussen hem frågade en tjej mig om jag var mamma till killarna. JAG? Då skulle jag varit 13 när jag fick Liam isf. Lite väl tidigt kanske? Hon blev väldigt generad och hennes kompisar fnittrade konstant åt henne efter det.

Det är förresten inte ofta jag får ont i huvudet. Det händer väl 1 gång/halvår kanske. Färre? Idag har jag det i af. Och med en busunge till Robin med en spelande mobiltelefon i örat stup i kvarten blir det inte bättre på den fronten vill jag lova. Men vad gör man inte...De är ju HELT underbara och man bara smälter när de kramas med en och säger att de tycker om en så mycket. Då blir man rörd!

image671
GOS!

image672

Nu ska jag läsa lite bloggar och leka mamma en stund till innan det blir bingen!

image673


Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Ja, det var en massa Emelie som skickade in bidrag, trodde Emma skulle vara populäraste nämnet men så va det icke.
OM ditt bidrag är med och tävlar så får du ett mail när tävlingen är igång. Så fram tills de presenteras så är det en hemlighet.
Om 2 timmar kommer de 2 nya bidragen presenteras så var inne och kolla om du är med.
Förresten, fan va brun du är på bilderna!!

Ha de så bra!!

Kramar Louise

2008-05-03 @ 22:07:33
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Anonym

Gillar din blogg.

Kolla gärna in min.

Take care (:

2008-05-03 @ 22:28:22
URL: http://beautyangel.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback