Jag är int bitter.

God morgon. Eller, morgon och morgon. Jag har ju varit vaken sedan kl 8. INTE frivilligt bör tilläggas.
Varför i hela friden var de tvungna att borra i 10 minuter från kl 8 på morgonen?
Kunde de inte väntat med att borra de 10 minutrarna tills lite senare på förmiddagen?
Inte visste jag att de inte skulle fortsätta sitt arbete nere i källaren och att jag 10 minuter senare kunde somna om!!

Jag gick alltså upp lite efter 8. Ska inte åka till jobbet förrän 14:30. Jag kunde ha sovit fortfarande och jag kände verkligen att jag behövde det.
Vad ska man göra? Ringa bygginvest och klaga?
Tänk på de stackare som jobbar natt!!

Har iaf roat mig med att kika på två avsnitt av Lyxfällan på datorn och läsa lite bloggar. Men jag skulle helst av allt sovit.
Bygginvest har förstört alltför många morgnar för mig nu.
Jag är int bitter.

image726


Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback