Jag känner mig sådär busigt busig!

Halloj!

I morse kl 7 vaknade jag av att någon petade på mig och ville ge mig en puss. Yrvaken och helt frånvarande såg jag att det (som tur var) var min älskade sambo som ville ge en "hejdå-puss". Jag behöver ju inte nämna att jag sa innan jag la mig att han var tvungen till att ge mig en puss innan han åkte...haha.
Om jag inte skrivit det tidigare så ska han till Göteborg hela veckan och jobba.
Det är tomt hemma. Men ändå skönt på nåt sätt. Jag kan liksom slänga mina grejer hur jag vill, strunta i att diska, "glömma" släcka lampan i köket när jag är i vardagsrummet (det blir tydligen hög elräkning, haha) och göra precis som jag vill utan att ha någon annan att ta hänsyn till!
Jag känner mig sådär busigt busig!

Idag har jag arbetat från kl 11-18. Sedan gick jag en sväng på A6 och IKEA. Hittade lite grejer, titta bara:




*BH - organic cotton från H&M.
*Bordstabletter - 7 kr/st från IKEA.
*Rosa ljuslyktor + Tidskriftsamlare från IKEA.
*De fina lyktorna hamnade på byrån.
*Dagcreme + bodylotion från Apoteket.


Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback