PMS-kärring!

Hej och hå.

Dålig uppdatering...

Ska fatta mig kort.
Tidigare, ingen mens på 1½ år pga minipiller (den kan försvinna då). Nu bytt till annat och fått tillbaka den "trevliga" röda veckan. Detta medför aggressioner, gråtattacker, skratt, irritationer (främst mot Dennis) och allt annat konstigt som bara hormoner kan medföra.
STACKARS MIN UNDERBARA SAMBO!!

I morgon är jag ledig. Hoppas då på att vakna upp som en pigg och allert tjej och inte som jag varit nu sedan i fredags, en gnällig PMS-kärring!

Bloggar i morgon bitti när jag vaknat...Då ska jag berätta om min annars underbara helg!

image742

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter jobbigt! Känner igen de där. Själv har får jag sådan värk trodde de skulle bli bättre när jag fick barn men inte på mej inte.
Så du fick också något liknande som Anton fick, var verkligen så otroligt obehalig känsla att tro att man förlorar den man älskar mest.
Har sutit nu flera timmar framför datorn har kramp i händerna och krökt rygg härligt!
Ha de bra.
kram Johanna

2008-05-18 @ 23:22:32
URL: http://ouranton.blogspot.com

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback