Så mycket tidsplanering för att köpa en liten, sketen dammsugare.

Har varit iväg och solat, sminkat mig och gjort mig fin inför kvällen på jobbet. Har på mig våra konkurrenters smycken (fy på mig) men kunde inte motstå mitt fina jordgubbs-set från Imemy.

image675

Halsbandet syns iofs inte men det ser precis ut som örhänget ni ser där, fast större såklart.

image676

Förresten, på onsdag ska Jennie förhoppningsvis hjälpa mig att bli "real blondie". Det var ett tag sedan så det ska bli kul att se om man trivs!
Vad tror ni om resultatet?

Förresten så har jag behövt planera som en tok nu för att kunna ta mig till Rusta och köpa en billig dammsugare. Vi köper en billig, ny istället för att köpa nya dammsugarpåsar. Vår dammsugare kostade inte mer än 299:- när jag köpte den för snart 2 årsedan.

Det är tokjobbigt att ta sig med buss fram och tillbaka härifrån och till Rusta. Först får man ta en buss till juneporten, sedan en buss till solåsen (där rusta ligger) och sist, passa en buss som går från solåsen och upp till A6 innan kl 15 så jag hinner till jobbet. Men jag har lyckats pussla ihop det nu!
Att det ska krävas så mycket tidsplanering för att köpa en liten, sketen dammsugare.

Ha en trevlig kväll nu allesammans! Sitt i solen och njuuuut och tänk inte alls på mig som står instängd i en butik utan minsta lilla fönster ut mot det fina vädret. Tänk INTE på mig ;)

image674

Kommentarer
Postat av: Anonym

snusko. det är skugga, haha!

2008-05-05 @ 13:30:12
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback