Trodde jag skulle vara ledig.

...klockan 06:37 i morse tyckte jag att jag hörde "Jag är femton åår...jag heter. Ellinoor....." Jag förstod ingenting men kom efter nån sekund på att det måste vara mobilen som ringde. Tokigt nog var det faktiskt Ellinor som ringde (skratt). Min chef heter Ellinor:
"Heej Emelie, det är Ellinor, förlåt att jag ringer och väcker dig!"
"öh....ää...ööö...det är (gäsp) ingen fara alls..hej!"
"Jo det är så, jag har fått maginfluensa igen..."

Jahapp. Då blev det att jobba idag också :) 12-19 och det var varit massor att göra hela dagen. Massor!
Telefonen ringde när jag var på jobbet. Det var Elin, chefen i stan. De behövde hjälp på fredag 12-17.
Ellinor ringde senare under dagen och bad mig jobba i morgon också. ÖPPNA för första gången! Är nervös :)
09:30-17:30 blir det i morgon.

Så från att tro att man är helt utan arbete hela veckan så jobbar man helt plötsligt måndag, tisdag och fredag. Gött!!

Förresten så var det massa trevligt hos Jennie igår! Tack Jennie för all god mat och för att vi fick vara där och fira dig!

Nu ska jag släpa med mig dösillen in i sängen. Han har som varje kväll somnat i soffan. Hihi. Han är underbar, har jag sagt det förr?

Emelie och Dennis i sovrummet igårkväll:

E - Dennis...Jag älskar verkligen dig.
D - (blir helt till sig) åh, gör du det?
D - Emelie, jag älskar dig också.




Behöver jag säga att jag sov gott den natten under Dennis täcke, i hans armar?

Bamsekram/ Em

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback