Framtida planer.

Jag har funderat nu de senaste dagarna...

Har ju aldrig riktigt varit nöjd med vår sk. "möblerbara hall" men har inte kommit på innan hur jag vill ha det. Inte förrän nu!
När skattepengarna kommer (får ju tillbaka ca 4200) vill jag sälja vår datamöbel och den stationära datorn.
Sedan vill jag köpa en sånhär:

image556

Vore så skönt att kunna sitta vart man vill med sin dator. Den är liten och smidig också! 12-tumskärm.

När datormöbeln är borta vill jag ställa dit en sån här istället:


Där vill jag också ha en enkel vägghylla med bara några få hyllplan på (sån som du har Jennie) med några av mina böcker på, en fin golvlampa och bara göra om vårt "datorrum" till en riktig myshörna!

Undrar vad Dennis säger om det...

Vad tycker ni om idén?

image557

Kommentarer
Postat av: Lindha

Låter underbart. Håller också på att kolla på en bärbar dator. Men kollade åp en på Telia i förar veckan när vi var förbi där en snabbis. Och såg bärbara i 12 tums storlek, tyckte dem var lite för små..så skall nog skaffa en 15, de är precis lagom! :) Hittat skit fina datorer, men dem kostar typ 15-25 000 också..Hittade en gul lamborghini, vill ha den..Men får bli vid ett senare tillfälel då jag blivit rik =P

2008-04-14 @ 17:08:32
URL: http://LindhamedH.blogg.se
Postat av: jennie

Det låter hur snyggt som helst. Vad kostar en sån divan som du hade på bilden? puss

2008-04-14 @ 18:50:54
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback