Glädjetårar istället för ledsna tårar.

Nu känns det mycket bättre.

Vi har pratat, pratat, pratat och pratat. Samvetet är nog inte det bästa på mannen i mitt liv och jag är bitter på mig  själv att jag inte visat tidigare vart skåpet ska stå. Har helt enkelt varit för snäll och accepterat allt innan utan att säga ifrån. Har varit rädd för konflikter. Men nu så, nu rann som sagt bägaren över.
Jag har fått ordet "förlåt" som verkligen kom från hjärtat. Jag har fått höra "jag har fått en tankeställare nu" och sist men absolut inte minst: "Jag älskar dig!" och allt kom verkligen från hjärtat. Har man varit tillsammans med någon i 1½ år så hör man när det kommer från hjärtat eller bara från ingenstans. Det är bara så.

Jag bör tillägga för de som inte vet, att den där underbara meningen på tre ord som jag nyss skrev, har vi inte sagt alltför många gånger till varandra under de här åren. Inte för att vi inte gör det, utan för att vi inte vill missbruka det. Det är ju så otroligt fint. Man blir....glad! Man får glädjetårar istället för ledsna tårar.

Fick ett ryck för en stund sedan och gick bort till ICA för att köpa mig en blekning. Håller på att leka lite med håret just nu. När jag skulle hem därifrån fick jag ett spontant ryck att gå in på det nyöppnade stället där "Crystal" låg innan. Det har blivit så otroligt snyggt där inne och ser så romansiskt ut, så jag bokade ett bord åt oss i morgon kl 19. Jag kände att vi behövde det.

Dennis, om du läser detta, jag älskar dig verkligen och vill leva med dig föralltid.

image666

Vad djupa inlägg det varit idag! Jag kände verkligen att hjärtat behövde lättas och då är det skönt att kunna skriva av sig lite.

Nu börjar jag gråta igen. Glädjetårar.

image667

Kommentarer
Postat av: Killtankar

Hoppas det går bra för er... bra att du har sagt ifrån nu. 1½ år är för lång tid för att spolas bort, men ofta tar det längre tid än så för någon att verkligen säga ifrån.

Önskar er all lycka i framtiden.

2008-04-30 @ 22:44:03
URL: http://killtankar.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback