Hos Emma, Liam och Robin.

Vaknade upp i soffan i morse och kände mig bakfull. WHY liksom? Jag var ju nykter på kvällen? Kan varit sömnbrist också. Dennis kunde inte sluta prata/mysa/snarka i natt och det var säkert 40 grader i sovrummet så det slutade med att jag sov på soffan.
Dennis trodde tydligen när han vaknade i morse att jag hade blivit sur på honom. Haha.

Åkte iväg till jobbet, jobbade mina timmar och blev upphämtad av Dennis.
Hann vara duktig när jag kom hem. Diskade, dammsög hela lägenheten och gjorde rent hos katterna.

Nu sitter jag hemma hos Emma, Liam och Robin. Strax ska vi laga lite mat! Pommes, kotletter och bearnaisås.
Sen ska vi köpa chips och coca cola. Emma göder mig!! Haha!

Återkommer när killarna har somnat. Nu ska vi bara mysa.

KRAM


Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback