Vad tror ni om produkten, är den bra?

Godmorgon!
Gick faktiskt upp kl 9 idag på min lediga dag. Duktig flicka att inte sova bort hela dagen.
Har precis ätit en tekaka med keso och gurka och druckit oboy. MUMS!!

Någon som hört talas om den här grejen för håret? En frisör uppe på A6 rekomenderade den för att få bort gula och orange toner i håret.
image662
Vad tror ni om prudukten, är den bra?
Kan vara bra att ha :)

Igår såg jag ut som en smurf enligt mig själv...Fast många tyckte det var fint!

image663

Fikade förresten med Hanna igårkväll. Jättemysigt att träffa henne igen! Vi hade mycket att prata om!

Nu ska jag strax kila och sola...

image664


Kommentarer
Postat av: jennie

jag har den. den är bra och luktar otroligt gott. men ska du få bort gula toner ska du lätt köpa keunes
silverschampo. mest effekt. ses snart!

2008-04-30 @ 10:57:16
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: jennie

han är fin och jag är glad ;0)

2008-04-30 @ 13:27:19
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: okänd

den är bra men man måste använda den ett antal gånger innan den visar ett resultat. akta dig för att använda den o sen inte få bort allt. de finns risk att du blir blå i huvudet av den, jag vet så var försiktig =)

2008-05-01 @ 20:28:04

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback