Fy sjuttsingen. Jag saknar henne!

Då var denna arbetsdag avklarad också. Det är så kul att jobba lördagar!

I morse när jag hade fixat färdigt mig så hade Dennis dukat fram frukost. Nybakta frallor, gurka, korv, ost osv osv osv... Min prins! Dock blev jag lite sen iväg. Skulle cykla idag i det fina vädret hade jag tänkt. Jag kom iväg mellan 10 och 5 i elva. Jag börjar prick! Tror ni att jag var stressad? Oja. Försökte ringa Carol och säga att jag säkert skulle bli lite sen men hon svarade inte.
Vet ni när jag var på jobbet? PRICK! Jisses vad jag trampade. Haha!

Carol och jag har aldrig jobbat tillsammans innan så det var riktigt skoj. Väldigt lättsam och rolig tjej! Henne jobbar jag gärna med igen :).

Tanten med hatten och de svart imålade ögonbrynen kom med sin kundvagn idag igen. Hon kan stå och babbla i 20 minuter lätt utan att man får en syl i vädret. Som tur var så fick jag en kund och det var Carol som fick hjälpa henne. Vad jag garvade! Denna tanten är nog runt 80 och kommer in jätteofta och köper billiga smycken som hon skickar iväg till folk. Jättegullig är hon men att stå och babbla om samma saker varje gång är inte riktigt min grej. Speciellt inte när det är massa folk i kö som är irriterade och står och stampar.

Annika och Mattias kom förbi en stund innan jag skulle stänga butiken också. SÅ kul att se dom!

Nu har jag varvat ner en stund. Sitter här och har ätit majskolv (höll på att skriva nåt annat. oops) och rostade mackor. Mums. Dennis är hos Johan en sväng men han skulle nog inte bli långvarig. Hoppas att han kommer hem tills melodifestivalen börjar i af. Inte kul att titta på det ensam.
Sitter och pratar med Anna på msn. Fy sjuttsingen. Jag saknar henne! Får se till att börja ses igen. Och hålla tummarna för att hon får en lägenhet närmare stan snart.

Dax för melodifestival!

Kommentarer
Postat av: Hanna

KRAM tillbaka! :) Jag vill jättegärna komma ner men vill inte låta dig stå för biljetterna. Nu vill jag tamig fan ha ett jobb, pallar inte detta mer :S

2008-02-23 @ 22:14:58
URL: http://bpm.blogg.se
Postat av: jessica

hej!
vilken härlig blogg du har.
tänkte bara kolla vad du har köpt vikterna du har när du är ute & går? pris?
ha en underbar dag!

2008-02-25 @ 10:11:11

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback