Lindha, jag saknar dig.

Jag umgicks mycket med en tjej som heter Lindha Bajrami Fälth ett tag. Av någon anledning kom vi ifrån varandra och det blev ju inte bättre av att jag flyttade ner hit, till Jönköping. Vi hade så himla kul tillsammans! En mer omtänksam tjej finns inte på denna jord. Hon ställer ALLTID upp.
Har pratat en hel del med Lindha på msn det senaste plus att vi läser varandras bloggar regelbundet.
Och vet ni? Hon ska komma ner och hälsa på mig nästa vecka! Det ska bli så kul att ses igen för det är typ 1½ årsedan sist!

Lindha, jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: ElodieRiley

hehe jaa :)
tack :D
ja såg "kissie"'s inlägg coh hon tkr ju .. aa som jag skrev:)
helt otroligt :)
klart att de ska finnas, abort ska va lagligt! absolut :)
ska själv ha en bebis som ung mamma och drf reagerade jag :)
din blogg e jätte fin särsklit headern :D
kramar!!!

2008-02-27 @ 12:35:12
URL: http://elodiesummermidnarileyleina.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback