Lista om mig själv.

I brist på annat fyller jag i en liten lista om mig själv, tänkte för er som inte känner mig så bra.

Läs!






Vad heter du?

Emelie Maria Hildingsson

Födelsedatum?
870131

Stjärntecken?
Vattuman

Lunar?
Ja, fast använder den bara för att kika runt.

Msn
Japp

Helgeon?
Nope

Vart bor du?
I Jönköping, på Torpa (taapa)

Har du egen dator?
Egen o egen. Själva datorn är min men skärmen är Dennis. Bådas!

Vem är din/dina bästisar?
Linda Heiming och Jennie Meier är de jag umgås mest med. Sen har jag MÅNGA fantastiska kompisar som jag älskar högt! Ni vet vilka ni är.

Har du något husdjur?
Ja jag har min älskade Bull (2 år) och Alice (1 år). Katter.

Favoritfärg?
Alla som känner mig vet. Grön. Helt tokig.

turnummer?
4

Intressen?
Shopping, inredning, mode, Dennis, vännerna och bloggen.

Favoritband / artist?
Har ingen favorit. Men duktiga artister just nu är klart Salem Al Fakir och lillstumpan Amy.

Favorit låt med Favoritband / artist?
Utan dina andetag med Kent. Fast Kent avskyr jag. Men låten är underbar.

Namnsdag?
Har ingen. Kass.

Vad heter du på din msn just nu?
E m e l i e !   www.emeliehildingsson.blogg.se dundersjuk!!

Vem är din 15:e online?
Åre-Anton.

Vem har du blockat?
Killar som addar bara för att få visa härligheten.

Hur många olika grupper har du?
4

Har du några olästa mejl på hotmail?
Ja en massa skräp som jag inte orkar bry mig om.

Har du några nya kommentarer på bdb?
Naj.

Hur ser din drömkille/ drömtjej ut?
Bruna ögon, mörkt hår, halvt muskullös, lite längre än mig och med bra klädstil. Dvs, Dennis Johansson.

Beskriv ditt hår?
Svartfärgat (blond egentligen) längre page.

Har du några piercingar/tattueringar?
Nej, men jag tog ju fler hål i öronen härrom dan. Räknas det? Isf har jag fem hål i öronen.

Vart skulle du bo om du fick välja?
I ett gammalt hus på landet som är nyrenoverat och tip-top invändigt, med Dennis.

Bor du i lägenhet eller villa?
Lägenhet. Hyres.

Vilken färg e snyggast på kläder?
Svart är snyggt!

Vad har du på dej?
Trosor, mjukisbyxor och en morgonrock.

Har du något i håret just nu?
Nej.

vad har du gjort idag?
Slappat. Det får man gör när man är sjuk.

Vad ska du göra imorgon?
Beror på om jag är frisk eller inte. Är ledig hela veckan. Ska nog gå till doktorn och ta bort det i örat.

Hur mår du just nu?
Som sagt, jätteförkyld.

Hur brukar du annars må?
Bra, förutom min IBS-mage.

Är du sjuk?
Ja jag har en tarmsjukdom som heter Colon Irritable.

Har du ont nånstans?
I magen, oftast.

Har du gått till tandläkaren det här året?
Nej. Hart inte varit där på 1½ år nu.

Vad heter din mamma?
Madeleine

Har du några syskon?
Ja, Pauline (18) Annie (snart 16) och Nellie (snart 8).

Vilket e ditt favorit djur?
Kissekattisar.

Vilket e ditt favoritgodis?
Saltlakrits och choklad.

Har du varit hos frisören det här året?
Ja, fast nu för tiden har jag ju min egna, privata frisör. Den bästa! Jennie Meier!

Använder du nagelack?
Japp. Nagellacksberoende just nu. Inte alls likt mig men när jag började jobba i butik insåg jag att det ser fräschare ut med fina naglar. Har badrumsskåpet fullt med olika nagellack nu. Depends är bäst!!

Har du persienner, gardiner eller rullgardiner i ditt fönster?
Persienner i alla rum, fast Alice har bitit sönder snörena på några så de går inte dra upp, bara vinkla. SUCK.

Har du eget rum?
Eget rum? Eh, vi har en lägenhet jag och min Dennis. En 2½:a.

Har du dubbelsäng?
Ja annars hade det varit jobbigt.

Har du egen platt tv?
Nej den är faktiskt Dennis.

När flyttade du senast
Typ 27 juni.

Vilken stil har du?
Emelie-stilen. Haha. Det JAG gillar.

Vilken kändis skulle du vilja gifta dej me
Jag vill inte gifta mig med nån kändis. Spott på dom.

Vilken kändistjej har snyggast kropp?
Har ingen koll på kändisar. Men klart att Jennifer Lopez har finaste rumpan! I like big butts. Det ska synas att man är tjej.

Vilken kändiskille har snyggast kropp?
Men skippa kändissnacket, okej?

Skulle du kunna tänka dej att bli prostetuerad?
Hahaha. Nej.

Har du hoppat studsmatta det här året?
Inte detta året, men förra. Hemma hos familjen.

Vilken e den godaste frukten?
Gillar all frukt! Helt blandad till en fruktsallad.

Äter du grönsaker varje dag?
Ja det tror jag. Mer eller mindre. Finns det nåt godare än en STOR sallad till maten?

Dricker du så mkt vatten som man ska?
Nej, jag är usel på att dricka över huvud taget. 

Hur lång e du?
1.66,5.

Är du nöjd med dej själv?
Ja, jag är nöjd!

Har du egen hemsida?
Om bloggen räknas så har jag ju den.

Är du medlem på den engelska bdb?
Nej, visste inte ens att det fanns.

Vad är klockan just nu?
15:19

Är det jobbigt att svara på frågor
Nej det är kul!

hur ser din dataskärm ut?
Platt och grå.

Har du städat idag?
Nej, vi gjorde det igår när jag mådde lite bättre än vad jag gör idag.

Har du varit ute idag?
Nej.

Vem ringde du senast?
Hem till Skultorp.

Vad står det i ditt 20:e mottagna sms?
"Jobbar du imon? Eller vill du promenera lite? Puss" Guess from who! Haha.

Vem fick du senast sms av?
Jennie.

Vem var du senast arg på?
Arg? Jag? Jag blir aldrig arg.

Vad har du för status på msn just nu?
Online.

Önskar du att du va tjockare?
Hm, lite mer på överarmarna vore bra. Jag vill absolut INTE gå ner i af. Tycker man ska försöka bli nöjd med sig själv!

Hur många hus har du bott i?
Ett. Om man räknar hus då. Annars bodde jag, mamma och pappa i en lägenhet i Skövde innan de byggde huset i Skultorp. Sen flyttade jag till eget efter studenten, en etta i Skövde. Sen flyttade jag och Anna till Jönköping (<3) Januari 2007. Och i Juli 2007 flyttade jag ihop med Dennis.

Är du medlem på last.fm?
Va?

Lyssnar du på webradio?
Har hänt nångång.

Bäddar du sängen?
Vi försöker göra det varje morgon ja. Blir fräschast så.

Har du lätt för att somna?
Ja, alltid!

Snarkar du?
Nej, men jag pratar i sömnen.

Vad har du för startsida?
Aftonbladet.se

Har du sladdlöst tangentbord?
Nej.

Brukar du ha högtalare på när du pratar i telefon?
Ibland.

Vad lyssnar du på just nu?
Suset från datorn, och tvn.

Kommentarer
Postat av: Million Dollar Baby

Last.fm är världens bästa sida för musiknördar eller folk som vill upptäcka ny musik och diskutera med folk med liknande smak. Grejt.

2008-02-11 @ 15:04:50
URL: http://nymphaea.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback