Flaxa runt.

Pust och frust!
Fast man har en ledig dag så finns det allt att göra i alla fall...
Har nyss varit och mött Eva på mitt förra jobb och gett henne sin bok som jag lånade för ett bra tag sedan. Direkt efter gick jag till tobakshörnan för att köpa frimärken och posta lite brev + hämta ett paket från Ellos med påslakan, dörrhängare och tallrikar som man fick på köpet.
Kom hem, plockade undan brevid min säng som jag lovade Dennis att jag skulle göra.
Sedan ner till tvättstugan för att sortera tvätt och stoppa i de första maskinerna.
Diska.
Dammsuga.
Flaxa runt.
Och nu ska jag strax möta upp Jennie för att promenera till Rusta. Det blir en långpromenad men vi behöver det!

Kommer inte hinna se filmen jag hyrde i gårkväll. "Ett öga rött". Någon som sett? Missar jag något om jag inte ser den?

Detta fick jag från Ellos:


Och som avslutning på detta inlägg får ni en söt bild på Alice:

image144

Puss

Kommentarer
Postat av: jennie

jag gillar den filmen. den är charmig.

2008-01-28 @ 16:36:34
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Lindha

Den filmen är bra så JA du missar något =P

2008-01-28 @ 17:35:30
URL: http://LindhamedH.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback