Tips!

Jag var skeptisk men tänkte ändå att det var värt 29:50 om det skulle visa sig vara en skitprodukt!
Tippen på nageln ska ju faktiskt vara vit och fräsch, men min var gulaktig och ofräsch. Och än så länge är naglarna liiite korta för att göra fransk manikyr på på vanligt sätt, dvs när man målar vitt PÅ tippen för att få en vit, fräsch färg.

Denna pennan är GULD! Depend´s produkt och finns på H&M.
image51
Man doppar spetsen på pennan i lite ljummet vatten och målar sedan under nageltippen. Woalla! Det blev skitsnyggt!
Enda nackdelen är att man blir vit om fingrarna men det är bara att ta tops. Vad gjorde man innan topsen fanns?

Iaf, den rekomenderar jag skarpt! Och för att få lite extra glans, köp H&M,s "white cotton" nagellack. Tror det heter så i af. Mina naglar har aldrig varit finare!

Kommentarer
Postat av: jennie

jag vill med ha en sån!

2008-01-15 @ 20:27:47
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback