vem sjutton är skådespelaren som har dött?

Jag känner mig lite efter. Men vem sjutton är skådespelaren som har dött? Jag har inte en aning. Har aldrig sett honom förut. Jag och utländska skådespelare. Suck. Nån som vill ha en lektion med mig?

Har gjort massa nytta nu. Myst med mannen i mitt liv, klippt klorna på katterna, gjort mat tills i morgon (pastasallad med  tonfisk och ägg), varit på Willys och pantat flaskor o köpt dressing till salladen och mött upp Ann för att få nyckeln till butiken då jag ska öppna i morgon också...

Dennis är iväg och bygger muskler. Hoppas inte att han kommer bli FÖR muskullös av allt tränande. Jag gillar inte för muskullösa killar. Det är äckligt och fult! Men som alltid, lagom är bäst!

Kl 19 ska jag se på "unga mödrar" på femman. Sedan blir det väl myskväll (höll på att skriva muskväll, haha) och förhoppningsvis mer uppdatering i bloggen.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Frida S

Han va tex. med i "tio orsaker att hata dej", lr va den heter :)

2008-01-23 @ 19:16:19
Postat av: annie

10 orsaker att hata dig måste du väl ha sett? :O
han är också med i brokeback mountain, casanova.. hm, massor med filmer!

2008-01-23 @ 19:26:33
URL: http://aeni.blogg.se
Postat av: jennie

han e med i massa bra filmer, shit emelie, noll koll här, haha. I'll tach you, don't worry.

2008-01-23 @ 20:57:36
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Lindha

Du måste veta vem det är pucko =P Det är han som är killen med det långa håret i "10 orsaker att hata dig" bland annat, han är med i patrioten också, så spelar han jokern i den nyaste batman filmen.

2008-01-24 @ 12:41:49
URL: http://LindhamedH.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback