Tjejen med flyt?

Är det jag det?

Ringde direkt efter att de hade kommit tillbaka från lunchen på Vätterhem och skulle förklara min situation för handläggaren på lägenheten. Frågade hur många som blivit erbjudna den osv. Hon sa att det var 5 stycken som fått chansen på den. Men efter att jag sagt till henne hur otroligt glad jag blev och hur orolig jag varit över att inte få tak över huvudet så satte hon mig som nummer ett!!!
"Det är väl klart, under sådana speciella omständigheter så tycker jag att det inte är mer än rätt att du får den om du vill ha den".
Vilken ängel till handläggare!
Helt klämkäck och go var hon.

Så ikväll, mina vänner. Ikväll bär det av till Österängen och Birger Jarlsgatan 3b för att kika på lägenhet. Önska mig nu lycka till!

Kram från en LYCKLIG Emelie

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback