Med sommaren kommer dessa uschlingar.



I morse när jag inte hittade nycklarna till tvättstugan så ringde jag Dennis. Han svarade inte men ringde upp en stund senare då jag redan hade hittat nycklarna.
Han frågade om jag hade sett nåt djur nere i tvättstugan. När han sa det tänkte jag direkt på nåt större djur, t.ex. en katt som blivit instängd eller något.
När jag frågat ett antal gånger varför han undrade över det där djuret i tvättstugan kom det fram att han hade sett en tvestjärt i den lilla tvättkorgen igår när han lastat över tvätten till den stora tvättkorgen.
Direkt började det krypa överallt på mig och jag fick för mig att jag hade den i håret.
Med sommaren kommer dessa uschlingar.
Finns det något värre än såna här?


Kommentarer
Postat av: Anonym

nee nu får du ge dig med de dåliga uppdateringarna. annars blir du av med en av dina trognaste ;)

2008-06-13 @ 15:33:14
Postat av: Anonym

Instämmer! ;)

2008-06-16 @ 16:13:14

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback