Har ju blivit rutinerad för sjutton.

(lyfter på hatten)

HEEJ!
Äntligen har jag tid för min blogg. Dagen på jobbet gick jättefort idag. Kom dit fem minuter innan öppning men jag hann ändå! Har ju blivit rutinerad för sjutton. Haha.

Vann rätt låt igår tycker ni?
Jag tycker den är bra, men kommer nog troligtvis avsky den om RIX FM fortsätter som de gör och spelar sönder den. På 4 timmar spelade de Charlotte Perrellis "Hero" 5 (!) gånger idag på jobbet.
Eftersom jag jobbar nästan varje dag och vi har på radion i butiken så kommer jag som sagt säkert avsky låten om bara några dagar.

Håller just nu på att ladda upp ett litet filmklipp från när jag och Linda P (www.lindey.blogg.se) förfestade lite hemma hos oss i fredags. Det kommer med nästa inlägg!
Här kommer lite bilder från i fredags i af:
image361 
Läckert, Emelie...Läckert. "söt tjej!"

image362
SÖT TJEJ, Linda, SÖT TJEJ. Haha :)

Hade jätteroligt i fredags! Allt var alldeles alldeles lagom. 2 cider, 1 öl och 1 drink. Thats it. Sen räcker det för min del. Oavsett om jag ska jobba dagen efter eller inte. Jag har min gräns och jag spräcker den aldrig :)

Snart kommer klippet!


Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback