Jag är ju inte mindre sugen på allt vad vuxenvärlden har att erbjuda nu.

Nu har vi varit på vigseln. Jag kan ju säga som så att jag är ju inte mindre sugen på allt vad vuxenvärlden har att erbjuda nu. Det vill säga bröllop och barn och den faderullen. För fy vad fint det var!! När de skulle säga deras vigsellöften mittemot varandra och stakade sig, för att de var så lyckliga. Och när Mattias (brudgummen) torkade sina glädjetårar vid utmarshen.

De är så unga också så det gör det hela ännu finare. Hon är född 86 och han 87. Och så kära som de ser ut att vara i varandra....Nu drömmer jag mig bort...

Träffade Carro också! www.carjlina.blogg.se Hon hade så söt mage. Hon var en av tärnorna med sin gravidmage. Om två veckor är hennes bebis beräknad att titta ut och hon och hennes sambo hade tagit sig ända upp hit från Blekinge, där de bor. Starkt gjort! Både hon och Madeleine, som bruden heter, är barndomskompisar till mig.

Nu väntar jag på maaaat. Har bara ätit en croissant idag. Var tvungen att köpa nånting på pressbyrån innan jag satte mig på tåget till Skövde. Och croissanten lockade en aning mer än en kanelbulle till frukost. Jag avskyr kanelbullar och speciellt om jag ska proppa i mig en till frukost. Bläsch.

Uppdaterar senare. Dax att umgås med la familia när jag äntligen är här!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lindha

Åh var bröllopet fint? Hoppas du har det bra här i skövde. Saknar dig redan! PUSS

2008-03-08 @ 17:48:17
URL: http://LindhamedH.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback