AKJSHIKADFHIUAHSKHAS.....

MORR!!!

Okej...Jag vaknade av att Dennis kittlade mig under fötterna och drog av mig täcket. Han skrattade och jag blev irriterad för att klockan bara var 7 och jag ville sova mer eftersom jag är ledig idag!

När han hade gått till jobbet tänkte jag bara: "gött...bara att somna om nu då och sova tills jag vaknar!"

En halvtimme senare vaknar jag med ett ryck. Kallsvettas, skakar och det kändes som att hjärtat stod stilla i några hundradels sekunder...
DE (svordom) IDIOTERNA BORRAR NERE I KÄLLAREN!
VARFÖR?
varför?
Igår var det samma sak. Dock borrade de bara i fem minuter för jag blev förbannad och dunkade med hälen i golvet. Tror de fattade vinken. Men då kunde de väl fortsatt att borra lite senare och struntat i att göra det kl 07:30 idag också!
Inte nog med det så har jag ringt bygginvest två gånger och klagat...

Jag ringde Dennis för att han skulle få lyssna. Han har ju aldrig hört vilket hemskt ljud det är. Det är så man hoppar till och blir rädd varje gång de borrar! Liksom, de borrar i betong precis här under, i taket till källaren. Dvs. vårt golv.
Men precis när jag hade ringt så slutade de borra. Dennis han bara skrattade hånfullt och sa: "det är baaara att stiga upp!"

Nu är de tysta igen?

Nästa gång det händer lovar jag att jag går ner och säger till dom på skarpen. Så det så. Retstickor är vad det är, idioterna. SUCK.

Jag är int bitter.


image726

Kommentarer
Postat av: Mari

Var glad att du inte bor på Råslätt för där gör de stambyte, de börjar i ena änden av huset kl 7 varje morgon, hörs i alla trappuppgångar, pinka och duscha får de göra på gården i barracker i ca: 5 veckor (å länge tar varje trappuppgång) har varit och jobbat där så jag vet hur det låter.............snacka om vibrationer och skakningar när man gått hem efter ett arbetspass på 8 timmar. Alltså tar varje hus ca 25 veckor om jag inte har fel. Men visst är det irreterande när man inte själv hör vad man tänker!

2008-05-18 @ 06:02:52
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback