Cross-Emelie.

Just det. Kom precis på att Pauline skickade över lite bilder från i Lördags när vi tillbringade hela dagen i solen ute i Dennis föräldrars sommarstuga.
Jag körde ju cross (mini) för första gången! Efter mycket jävlaranamma från min sida, självkänsla och sura kommentarer till Dennis som verkligen inte trodde att jag skulle klara av det. Så hade jag på mig crosskläderna. Åkte ut alldeles själv på grusvägen och mötte där ute Dennis som körde på sin egen monstercross. Tror ni att han såg förvånad ut? Haha!
Jag kände mig SÅ stolt att jag klarade av det. Växlade till och med ända till 3ans växel...

image723
Cooling...

image724
Jag har fortfarande träningsvärk i magmusklerna efter allt rockande med rockringen!

image725
Denna bilden är från igår. Dennis var assistent med "skugg-grejen".

Hepp hopp. Göra sig iordning kanske?

image726

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback