Dagens I-landsproblem. Kattlådan.

Godmorgon!

Sitter här med väääärldens illamående. Vaknade upp med det. Trevligt. Åt två smörgåsrån så får vi se om det blir bättre. Kan bli så ibland för mig...
Ska iväg om 40 minuter till jobbet. Uäh. Så ska jag sätta mig på en buss med illamående också. Kanske är det som triggar igång tankarna ännu mer. Det är det, jag lovar. Vid det här laget känner jag mig själv rätt väl.

Min jobbarkompis Johanna har fått en liten Max! :) Tror det var i förrgår. Vi är SÅÅ glada för deras skull och allt verkade gå bra. Nu hoppas vi bara på att vi får komma på besök och snusa lite på bebben. De luktar ju så gott!

Har äntligen gjort rent kattlådan. Jag avskyr mig själv när jag skjuter det framför mig. "Äsch, jag tar det i morgon". Jag är väldigt mycket sådan när det  gäller allt.  Tyvärr! Dennis suckar varje gång jag säger det numera. Han är sån att han hellre gör saker och ting med en gång istället för att skjuta det framför sig. Tur att vi är olika så vi kan lära upp varandra!
Men varför är det alltid så, att när man precis är klar och fyllt på med mer sand, det känns fräscht och luktar ingenting längre. Man har inte satt på huven på lådan än och det kommer en katt och sätter sig DIREKT. Skvätter sand överallt för att det är så mycket sand i lådan när man fyllt på, och sätter sig och lägger en korv. Åh, då måste man försöka att hålla för näsan samtidigt som man sopar upp sanden som hamnat på holvet (för andra gången) och efter det försöka få på huven utan att släppa näsan...Dagens I-landsproblem. Huh?

Hepp hopp. Nu måste jag göra mig iordning. Illamåendet har släppt avsevärt redan. Hurra!

image696


Kommentarer
Postat av: Mari

Hej!

Priset låg på 499 kr + frakt är värd varenda krona.

//Mari


Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback