Gulliga människa, vem är du?

Sådärja. Då var det dax att uppdatera lite igen :)

Har ju varit hemma en bra stund men sötis-Linda H kom förbi!
Jag tror minsann att hon var rätt ovan att se mig så ljus. Är ju verkligen platinablond nu med liiite inslag av gult (?).
Vi har kikat på barnmorskorna. Sedan gick vi till VIP och köpte varsin godispåse. Egentligen skulle bara hon köpa men tror ni att jag kunde motstå? Jag hade ju till och med kontanter på mig. Och vem tror ni handlade mest? Jag såklart...
Vi kikade på en Beck-film. "Pensionat pärlan" tror jag den hette. Det var iaf en av dom i min samling.

När jag loggade in på min blogg fick jag syn på en kommentar som gjorde mig varm av lycka. Gulliga människa, vem är du?
Personen som kallade sig "E" skrev följande:

"Måste bara säga att jag verkligen gillar din blogg! du verkar vara Den är så himlans bra :) och en sån toppensöt tjej också. Jag röstar utan tvekan på dig i tävligen :)
kramisar"

Här kommer lite bilder från dagen med Jennie:

image681
image682
Nice min Jennie :)





Projekt "Emelie goes blonde"


Det såg ut att kunna bli katastrof ett tag. Men med en duktig frisör och varsitt äpple i magarna blev det kanon!

image692
Resultatet! Nu ska jag bara lägga i lite av den inpackningen med färg i som tar bort gula toner. Ni vet den där bollen som jag bloggade om härrom dagen.
Vad tycker ni annars? Visst är det ovant?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag nallar några bilder. haha, jag älskar kortet där du fönar dig!!!

2008-05-08 @ 08:14:22
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback