Myspys i parken.

Hej och godkväll bloggen!
I natt sov jag som en stock och vaknade helt utvilad. Det gjorde dock inte sambo. Han ville sova vidare när jag gick upp vid 9...Han jobbade nog hårt i Göteborg. Haha.

Vid 12:30 kom vi i af iväg till stan där det är Jönköpings marknad hela helgen. Jisses Amalia vad folk det var överallt. Mötte William, Annie och lilla söta Ebba. Möter de ofta nu för tiden och det är så mysigt!
Dennis köpte två kjolar åt mig. Lät dyrt, jag vet. Men de kostade 10 kr styck på Gina. Haha! Jag hade sån grym tur. Den skinnkjolen som jag hade för ett tagsedan gick sönder. Och nu sålde de ut kjolarna för 10 kr. Köpte en svart och en i silver/guld-färg.

Vi hamnade tillslut i rådhusparken tillsammans med varsin sockermunk och en coca-cola. Det var SÅ mysigt att ligga där och prata, busa med grässtrån i ansiktena och ligga med huvudet i hans knä. Solen lyste och det var hur varmt som helst. Tur att jag tog på mig min nya, fina jeansklänning som jag köpte i Ullared igår...


Mästerfotografen Dennis Johansson?





Kommentarer
Postat av: Anonym

hello betty! haha. jag blir höög på dom där nötterna. åt dom idag med och jag flippade ut igen. helkonstigt. jag tror på allvar att dom är besputade eller något!



haha, jag hade med på mig den klänningen idag!

2008-05-30 @ 23:13:53
URL: http://jenniemeier.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback