Två fjortisar på en vespa kan bara sluta på ett sätt...

Har legat ute i solen på en filt, i bikini och bara gottat mig med en tidning i 1½ timme nu. Helt underbart!
image697

När jag låg där och njöt hörde jag ett motorljud startas några meter bakom mig. Kikade lite diskret bakåt och såg två småflickor (okej, de kanske var 15-16) stå på varsin sida om en vespa. De startade den och måste råkat vrida på handtaget man gasar med. I panik åkte vespan framåt och tjejerna släpades halvt med. Färden på knappt en meter slutade med ett krasch in i några cyklar som stod vid ett cykelställ, lite fnitter (såklart) och en kommentar från den ena tjejen till den andra: "Du måste ju bromsa fattar du väl!".

Vid den här stunden kände jag mig så gammal och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när de fnissandes åkte runt, runt, runt på innergården båda två på vespan. De byttes av stup i kvarten så att båda skulle få köra och ljudet av ett ojämnt gasande höll på att irritera sönder mig. Haha.
"wwwOOOOOuuuuum......WWwwooouuuummm...........wwwwwWWWWOOOOuuuuMMMMM".
Fram och tillbaka, fram och tillbaka, byta förare, fnissa lite, runt, byta håll, fram och tillbaka, inte glömma att fnissa lite.

Hjälp mig!

Nope. Nu måste jag rensa kattlådan och lägga in den sista rena tvätten som ligger på sängen. Sedan bär det iväg med buss (usch. käre gud, låt mig slippa tänka på det) till jobbet vid 14:35.
Ses ikväll då!

image696

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!!!!!!!! de behövs om jag säger så. och jag hade nog hackat tjejerna. usch.

2008-05-08 @ 16:16:45
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: Mari

Jag tror fröken börjar bli riktigt blond nu, ser fint ut. Och det kommer små söta fräknar på näsan om jag inte ser helt fel, då är det sommar. Har en här hemma som oxå blir extra söt på sommaren om näsan. Nu var det en den snälla Emelie igen, du skulle ju säga ifrån när du tyckte att nåt var galet. Du skulle gett dem en åthutning. Man vill ju ha lite lugn och ro när man ligger i solen och gottar sej.Ha en bra dag!

2008-05-09 @ 04:48:28
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback