En ny kamera. En grön!

Danne ringde igår och var lite besviken över att han glömt fråga om han fick låna med sig min kamera upp till Umeå. Det är ju inte varje dag han åker dit och hälsar på sin bror och brorsdotter som nu är ca 4 månader. Kunde ju kanske va kul med lite bilder därifrån.

Jag sa som det var att min kamera håller på att ge sig efter ca 2½ år. Zoomen är konstig och glappig och displayen "fladdrar" ibland. Blinkar liksom. Då får man slå till lite på kameran så rättar den sig till igen. Föreslog att han kunde investera i en ny, egen kamera istället eftersom han inte har någon.
Efter ett par timmar ringde han och sa att han köpt en kamera. En casio (sån som jag har nu och varit supernöjd med). Det bästa av allt, han köpte en GRÖN!! "Ja, jag vet ju att du älskar grönt...och du kommer säkert använda den mer än jag"

Är han söt eller?



WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!

(på söndag på söndag på söndag på söndag på söndag)

Nu (!) ska jag väcka min kompis Linda som sovit här i natt. Ja, nu...Klockan är 13:15 och hon snarkar fortfarande i min säng. Slö, ja visst!

Sen ska jag bort till Linda P vid 14:30 och laga mat tillsammans med henne och Johanna. Efter det ska vi gå på bio. "Män som hatar kvinnor" blir det. Ska bli intressant och se om jag pallar sitta i biostolen i hela 2½ timmar. Har en förmåga att få myrkrypningar i benen när jag är på bio.
Hörs senare vänner...

/Emelie

Kommentarer
Postat av: nelliehildingsson

var bion bra?????ha det så bra nellie<3<3<3<3<3<3

2009-03-15 @ 09:50:47

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback