Jag måste bara få rekommendera...

Vimmelmamman!

Hennes blogg följer jag varje dag. En mer positiv och stark människa får man leta efter! Hon bor i Sthlm med man och en liten son, arbetar på se&hör, har cancer och kämpar dag för dag med sin sjukdom och har världens mysigaste hus.
Bland det roligaste med hennes blogg är alla små söta videosnuttar på allt som händer i vardagen. Oftast är lille söta sonen Lennox med och säger ett par kloka ord eller pussar hejdå till kameran.

Verkligen läsvärd blogg och jag LOVAR att du inte kommer kunna slita dig, det kan inte jag. Har följt den i över ett år nu.

/Emelie

Kommentarer
Postat av: Vimmelmamman

Tack fina du! Och vilka underbara katter

Kram Vimmelmamman

2009-03-03 @ 10:38:19
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback