Min dag...

Heeej!

Äntligen har jag tid för datorn. Har jobbat 12-20:15 idag och innan jobbet slappade jag bara i sängen. Jag är så slö! Kom till jobbet i en vårig outfit med färgglad klänning och chockrosa "converse-fejk" och kände mig bara så glad på nåt sätt...
Hejade som vanligt på Louise som stod bakom disken och lite frågande undrar hon vad jag gör där så tidigt, och jag säger: "ja men, jag skulle ju börja 12 idag istället för att det kom varor?". "Nej det var ju i morgon!"
Suck.
Som tur var fick jag stanna kvar och ta det långa passet idag och börja som vanligt i morgon, 16:30.
Hade varit bittert att behöva åka hem igen för att åka tillbaka några få timmar senare.

En orosklump från min mage släppte idag också, skönt.

Ser verkligen fram emot både morgondagen, torsdag och fredag. I morgon ska ju Sisan hjälpa mig med håret så hon kommer hit vid 12. På torsdag ska jag träna. På fredag ska jag, Linda P och Johanna först träna ett KI-pass på friskis kl 12 och sen blir det bio på kvällen, "män som hatar kvinnor". Har hört massa positivt från den så det ska bli gött.

Nej nu ska jag läsa Skaraborgs Allehanda (Skövde-nörd som jag är så premunererar jag på tidningen därifrån) och vänta på att Danne ska ringa så vi kan ha vårt kvälls-samtal. Han måste verkligen byta till 3 snart så vi kan ringa gratis till varandra. Blir många samtal på veckorna eftersom han jobbar borta. Men han ska byta, när skit-telenor-abonnemanget gått ur om några månader......

Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi säkerligen senare eller i morgon, för i morgon börjar jag inte jobba förrän 16:30 som sagt! Kommer lägga upp bilder på hur slingningen blev så HÅLL UT!!

/Emelie

Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback