65+

Hoppas på det i af. Att det blir lugnt idag :) Ska nämligen jobba i stan idag för första gången. 12-17 bara så det känns, lugnt!

Mitt i mitt koncentrerande bloggläsande av Jennies blogg så ringer hon :) Haha! Man skrattar alltid när man pratar/umgås med dig. Mrs Potter!

Bloggar kanske när jag kommit hem. Ikväll ser både jag och Dennis fram emot IDOLFINALEN! haha! Vi är knäppa båda två. Båda ser fram emot såna program som ingen annan i vår ålder ser fram emot. T.ex Bonde söker fru, ensam mamma söker, lyxfällan, grannfejden, postkodsmiljonären.....

Blev vi helt plötsligt 65+ när vi flyttade ihop?

Ha en kanondag!

PUSS/ Em

Kommentarer
Postat av: mrs potter

Jag gillar lyxfällan. Så jag e nog med 65.

2007-12-07 @ 16:23:46

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback