Allt för att jävlas.

Grannarna över spelar just nu innebandy i lägenheten. Ni som varit här inne vet att det är riktigt lyhört och man blir SÅ irriterad på det studsande ljudet i vårt tak hela tiden. Morr!
De gör allt för att jävlas med oss. Går med klackskor inomhus (tjejen alltså. hoppas jag), har sex HÖGLJUTT som bara den och dessutom är nog sängen från 60-talet. Eller också har de bara glömt smörja gängorna.

Man kan vakna mitt i natten av det där jobbiga gnisslande ljudet och ett ljudligt stön som mer låter som en ylande hund. Hur orkar dom? Åh, nu känner jag mig som en pensionär men det är faktiskt jobbigt!

Musik vet dom också vad det är...

Jag är i af glad över att det är grannarna ÖVER som låter och inte grannarna BREVID. Där bor nämligen ett par beståendes av två killar i vår ålder. Känner inte riktigt att jag vill veta vad de håller på med under sina täcken.
UÄÄÄÄÄ. Hemska tanke!

Nu har jag i af fått ur mig det. Mer smörjmedel åt folket!!!


Kommentarer

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback