Julmys.

Jag vet inte riktigt vad det är, om det är det nya jobbet eller att vi har julpyntat och ställt in en fin gran, som får mig att känna sån julmyskänsla!
De flesta jag pratat med säger: "nej usch, jag känner ingen julkänsla alls!". Visst, skulle det komma lite snö vore det bara ett plus för den känslan.

Igår kom Jennie och Tommie hit (låter bättre o skriva Tommie o Jennie). Jag hade ordnat glögg, lussekatter och pepparkakor och de hade med sig en film (på smällen). Jag skrattade som en tok. "Nej nej, det går inte, jag känner att penisen slår emot bebisens huvud". Haha! Jag tyckte om den filmen. Det var min humor!
Vi alla var trötta av olika anledningar, Dennis hade varit ute dagen innan, jag hade jobbat hela helgen och Tommie o Jennie är förkylda.
Det var trevligt i af!

Om ni undrar över min kassa uppdatering så är det att mitt andra hem heter "ur&penn" just nu. Det är en himlans massa jobb och jag längtar tills nästa lön!!! Då vill jag shoppa. För det har jag inte kunnat göra på flera månader nu :( Nån som vill med till Ullared nästa månad nån gång?

Idag jobbar jag 12-18...

PUSS/ Em




(vår gran)

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

2007-12-17 @ 10:37:44
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Anonym

jag är alltid på ullared, det vet du. haha!
vi kan åka, det vore ju urkul!
och ja, det låter bättre med jennie och tommie än tommie och jennie. plus att det står meier palm och inte palm meier på vår dörr. hehe.

2007-12-17 @ 11:24:48
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera mera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Söta kommentarer:

Trackback